Marketing wakacyjny

Zaczęły się wakacje. Jak je wykorzystać marketingowo?

Marketingowo dla osób indywidualnych

Zwracając się do osób indywidualnych przede wszystkim warto nawiązywać do wakacji we wszelkich promocjach, które planujemy w najbliższym czasie. Ponadto warto zadbać o wakacyjny wystrój strony / sklepu / biura, tak aby odwiedzające nas osoby indywidualne już od wejścia do naszego sklepu / na naszą stronę czuły wakacyjny nastrój.

W promocjach możemy odwoływać się do wyjazdów wakacyjnych, spędzania wakacji w mieście, nawiązywania nowych znajomości, relaksowania się, nadrabiania zaległości, etc.

Marketingowo dla firm

Przygotowując promocje dla firm warto pamiętać, że okres wakacyjny to okres, w którym w większości firm pracuje mniejsza liczba pracowników (oczywiście za wyjątkiem firm obsługujących tych wszystkich urlopujących się pracowników innych firm: jak hotele, restauracje, etc.). Możemy więc w swoich promocjach wakacyjnych dla firm nawiązywać do tego, że po zakupieniu naszego sprzętu / usługi, nawet przy zmniejszonej liczbie pracowników firmy będą mogły utrzymać swoje obroty.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s