Gadżety promocyjne

Jednym z pomysłów na promocję firmy jest stworzenie gadżetów promocyjnych. To mogą być przeróżne gadżety w zależności od tego do kogo kierujemy promocję.

Takimi podstawowymi pomysłami na gadżety są oczywiście: długopisy, zakładki, smycze, koszulki, czapeczki, kubeczki, bo z tych rzeczy korzystają wszyscy.

Gdybyśmy chcieli zaoferować gadżety ludziom korzystającym często z komputerów moglibyśmy sprezentować im pendrive’y albo myszki.

Możemy też pomyśleć o gadżetach sezonowych jak wiatraczki czy parasole.

Dla sportowców możemy przygotować piłeczki, albo dla sportowców intelektualnych szachy z naszym logo.

Generalnie – przy wybieraniu gadżetów warto kierować się dwoma podstawowymi zasadami.
1) Po pierwsze – nie wydać na gadżet zbyt dużo (tzn. wydać tyle, żeby się to opłacało).
2) Po drugie – sprezentować coś co dana osoba będzie używała, a nie rzuci w kąt (i najlepiej, żeby używała tego przy innych, bo wtedy nie tylko będzie zadowolona, że dostała gadżet, ale też inni będą dowiadywali się o naszej firmie).

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s